Att massmedias journalister är lydiga fån, alltså redskap för internationalisterna (Illuminati) vet många.

(...we have turned all of the inventions of the white man into weapons against him. His printing presses and radios are the mouthpieces of our desires... -- Rabbi Rabinovich - and more by Rabinovich: "The Russians, as well as the Asiatic peoples, are well under control and offer no objections to war, but we must wait to secure the Americans. This we hope to do with the issue of ANTISEMITISM, which worked so well in uniting the Americans against Germany.)

Journalisterna är Satans redskap.

Därmed är de redskap, för dem som vill ha världsherravälde. (Se ovan sagda!)

De ska få det straff de är värda, om de inte vänder om från sin tomhet, sina lögner och sina perversiteter.

Om du sätter på t.ex. radion, så kan du höra dem.

Det finns inget, de inte måste gräva i, perversa som de är, eftersom de följer sin herre, han som äger hela världen.

1 Johannes 5:19 Vi veta att vi äro av Gud (de som är födda på nytt av Guds Ande), och att hela världen är i den ondes våld.

Om de inte är äckliga och perversa, vilket oftast kvinnor utsätts för, så är de tomma som påsar.

De älskar att skratta åt sina idiotiska så kallade skämt.

Ytlighet, tomhet, perversitet och snusk - det är de som journalisterna älskar att syssla med.

Det är genom det, de får sin lön.

Utan detta är de arbetslösa och därmed är de utan lön.

Men, kanske om det vore så, att de blir utan sitt jobb, att de då kan inse, att det finns arbeten, som för nytta med sig...

Men tyvärr - jag som har denna blogg har inte tro för det, då det gäller massmedias journalister.

De vill ha kvar sitt jobb på bekostnad av sin själ.

Dessutom kan de mördas av sina "arbetsgivare", som alltså är Satan och andevärldens furstar, dessa som är bestämda till undergång genom Jesus död på korset, då han avväpnade dem alla.

Och det vill de ju inte, jag menar att betala med sitt liv för sanningens skull.

Gud har en plan: I hans tid, då Jesus kommer åter till jorden, ska han styra människorna med en järnspira!

Tack och lov!

Uppenbarelseboken 19:15-16 Och ut ur hans mun kom ett skarpt svärd, som han skall slå folken med, och han skall styra dem med järnspira, och han trampar Guds, den Allsmäktiges, stränga vredes vinpress. 16 Och på sin mantel och på sin höft har han ett namn skrivet: "Konungarnas Konung och herrarnas Herre."