UPPDATERAD!

DN

Tyvärr, påven med sin kyrka är inte mer kristen än kossan på ängen!


Katolska kyrkans audienssal!

Här ovan kan du se vem påven och katolska kyrkan dyrkar: ORMEN SATAN!

HÄR kan du se fler foton. Engelsk text.

"it becomes strikingly clear from both sides that the head of Jesus is meant to look like that of a snake."

(I do not agree with everything said, as it is not a Christian writer and as such, he cannot make the right conclusion.)

~~~~

Det är den "kyrkan" alltså VÄRLDSKYRKAN, som alla samfund och svenska kyrkan i hela världen lierat sig med!

De är alla (var och en, präst som medlem) som "korna på ängen", och kommer att få det straff de är värda, om de inte hinner omvända sig och Gud i sin NÅD tar emot dem!

"That all may be one" mottot som WCC (Världskyrkan) har, är ett bibelord, som Satan lurar världen med. Bibelordet handlar om, alla som är födda på nytt (födda från ovan), och som därmed tror på Guds ofelbara Ord. Inga ekumener är födda på nytt utan följer falsk lära! Om de var födda från ovan, skulle de fly ut ur de falska kyrkorna, som är ett Satans påfund för den sista tiden, för att lura människorna till helvetet!

Symbolen ovan visar Satans pakt med alla kyrkor (klicka bilden!) och dess medlemmar i Sverige och i världen.

Det är VÄRLDSKYRKAN alltså Satans kyrka!

Där samsas alla religioner såsom kristendom, buddism, hinduism, judendom, islam, shamanism, new age, ockultism, Jehovas Vittnen, mormonism, satansdyrkare, etc. etc.!

ALLA ÄR ANTIKRISTER - alltså de hatar den levande Guden Jesus Kristus!

Bibeln talar om "AVFALLET" som ska förgå Antikrists ankomst.

2 Thessalonikerbrevet 2:3-4 Låt ingen bedra er på något sätt. Ty först måste avfallet komma och laglöshetens människa,  fördärvets son, öppet träda fram, motståndaren som förhäver sig över allt som kallas gud eller heligt, så att han sätter sig i Guds tempel och säger sig vara Gud.

Det vi ser är ingenting annat än AVFALL från den kristna tron!

Få kommer att bli räddade till det eviga livet! Se på Noa! Bara åtta personer räddades av Gud!

Om du ännu inte känner till sanningen trots åratal av upplysning, så kan du gå in på Sveriges Kristna Råds hemsida: medlemskyrkor!

(Den låtsaskristna tidningen Dagen skriver här om mer av Satans påfund inom den ekumeniska rörelsen, = VÄRLDSKYRKAN = WCC).

~~~~

Evigheten - på vilken sida är du?

NU eller ALDRIG!

Är du född på nytt?